Thought of the day

I thank whatever gods may be / For my unconquerable soul. / I am the master of my fate / I am the captain of my soul. ~William Ernest Henley, Invictus

Government's promises are like the Ringgit, they depreciate with time.



Tuesday, April 20, 2010

A Lame Joke


周杰伦(周董)爱车大家众所周知,尤其是跑车。但是又有没有人知道周杰伦是不步行过马路的的呢?我有幸针对此事访问了周天王:
我:为什么你不在马路上走路的?
周杰伦:不行啊!每次在马路上行走,交警就会开罚单给我。
我:咦?为什么哩?
周杰伦:不知道啊!他们都说我“Jay walking”!

No comments: